Tietoa raamattukoulusta

Pohjoismainen raamattukoulu on toiminut vuodesta 1977 alkaen keskeytyksettä. Se toimii Raamattu Puhuu -seurakunnan yhteydessä ja sen hallinnon alaisena.

Koulun tavoitteena yleisellä tasolla on, että opiskelijat oppivat tuntemaan Jumalaa sekä elämään Jumalan tahdon mukaista elämää. Koulun opetusfilosofiana on toteuttaa tavoitetta opettamalla Raamattua sekä Jumalan tahdon mukaista elämää sekä sitä, miten nämä liittyvät toisiinsa.

Koulun arvoihin kuuluvat raamatullisuus, opetuksen soveltuminen elämään, armokeskeisyys ja rohkaiseminen hengelliseen elämään ja omakohtaiseen ajatteluun.

Etäopiskelu

Pohjoismaisen raamattukoulun kursseja voi suorittaa myös etänä. Kaikki oppitunnit materiaaleineen tallennetaan nettiin ja omilla tunnuksillaan opiskelija pääsee materiaaliin käsiksi. Lisätietoja koulun hallinnolta.

Lukukausimaksut

Lukukausimaksut perustuvat vapaaehtoisuuteen. Koulun järjestämisestä aiheutuu kuluja ja toivomme, että kulut saadaan katetuksi vapaaehtoisin lukukausimaksuin.

Sisarkoulut

Raamattukoulun opintopisteet luetaan hyväksi Maryland Bible College & Seminaryssä, jossa on mahdollisuus suorittaa nelivuotinen Bachelor -tutkinto.

Opintopisteet luetaan pääsääntöisesti hyväksi myös muissa GGWO (Greater Grace World Outreach) -seurakuntien ylläpitämissä raamattukouluissa ympärimaailmaa kuten esimerkiksi Central European Theological Academyssä. Raamattukoulumme hyväksyy suorituksia useista muista raamattukouluista.