Pohjoismainen raamattukoulu syksyllä 2024

Tervetuloa opiskelemaan Pohjoismaiseen Raamattukouluun!

Lukukausi

Syyslukukaudella 2024 on kursseja sekä suomeksi että englanniksi. Ensimmäinen kurssi alkaa 27.8., muut syyskuun ensimmäisellä viikolla.

Kurssi Kasteesta Vuorisaarnaan – Jeesuksen palvelutyön ensimmäinen vaihe alkaa tiistaina 27.8. Opettajana toimii pastori Arto Nousiainen.

Lauantaisin opetetaan aiheesta Kristinuskon perusteet klo 12-14. Tällä kurssilla on eri opettajia.

Kurssia The Book of Acts opettaa Benjamin Holopainen. Kaksoistunti on maanantaisin klo 18-20 ja kurssi alkaa 2.9.

Torstaisin klo 18-20 on kurssi Great Leaders in the Bible. Kurssi alkaa 5.9. ja sitä opettaa Natã Oliveira.

Paikka

Raamattu Puhuu -seurakunnan toimitilojen raamattukoululuokka. Osoite on Pukinmäenaukio 4 B, 00720 Helsinki, 3. krs.

Kurssimaksut

Tämän lukukauden kursseista ei peritä maksua.

Yksilöllinen opintosuunnitelma

Voit eri syistä opiskella kursseja myös omassa tahdissa monimuoto-opetuksena (videotunnit, kirjat, kotitehtävät, kokeet) yhdessä koulun antaman ohjaajan opastuksella. Ota yhteyttä osoitteeseen raamattukoulu@raamattupuhuu.fi opiskelutilanteen ja -tavan arviointia varten.

Tiistain kurssin ohjelma: Kasteesta Vuorisaarnaan

PAINA ALLAOLEVIA KUVAKKEITA NÄHDÄKSESI KURSSIEN SISÄLLÖN