Seloste tietojesi käytöstä Pohjoismaisen Raamattukoulun opintotietorekisterissä

Pohjoismaisen raamattukoulun opintotietorekisterissä säilytetään ja käytetään yhteystietojasi opintosuoritusten tallentamiseen, yhteydenottotarkoituksiin ja koulun toiminnasta tiedottamiseen. Säilytettävät tiedot ovat nimi, sähköpostiosoite, puhelinnumero, syntymäaika, lähi- ja postiosoite, kotiseurakunta, opintosuoritukset ja niiden suoritusajat, annetut arvosanat sekä muut normaaliin opiskelujen kirjaamiseen liittyvät tiedot. Tietoja ei luovuteta ulkopuolisille, ei siirretä EU:n tai ETA-alueen ulkopuolelle ja säilytetään tietoturvallisessa ympäristössä. Sinulla on oikeus saada sekä henkilötietojesi käsittelyä koskevat tiedot että saada jäljennös sinua koskevista henkilötiedoista. Samoin sinulla on oikeus pyytää henkilötietojesi virheiden oikaisua ja oikeus pyytää tietojesi poistamista henkilörekisteristä. Tilastointi- ja arkistointi-tarkoitusta varten kerättyjä tietoja ei poisteta.

Lisätietoja voit pyytää kirjoittamalla osoitteeseen raamattukoulu@raamattupuhuu.fi